محصولات بر پایه شیشه، انقلابی در دکوراسیون داخلی

محصولات بر پایه شیشه، انقلابی در دکوراسیون داخلی

با پیشرفت تکنولوژی محصولات جدیدی در تمام زمینه‌های زندگی طراحی و ساخته می‌شوند. از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این محصولات، لوازمی هستند که در ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی بکار گرفته می‌شود. خانه ها، مکانی امن و پر از آرامش برای گذراندن بیشتر زمان روزانه شما هستند. بعلاوه شرکت، اداره یا سایر مکان های کاری، می‌تواند دومین یا برای برخی از افراد اولین مکان برای زندگی باشد که در آن برای رسیدن به اهداف و برنامه‌ریزی های آینده تصمیم گیری می‌کنند. با این وجود شکل ظاهری و ترکیبات به کار برده شده در طراحی و ساخت این مکان ها می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی در روحیه افراد داشته باشد.

شیشه رنگی، یک انقلاب بزرگ در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها است که در زمینه‌های متفاوتی استفاده می شود. شیشه‌های رنگی در انواع متفاوت با نام‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند که دنیای دکور را دگرگون کرده‌اند. امروزه استفاده از شیشه رنگی در صنعت دکوراسیون داخلی بسیار رواج پیدا کرده است. از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین شیشه‌های رنگی می توان به شیشه لاکوبل اشاره کرد. با ما همراه باشید تا  با کاربرد شیشه‌های رنگی و اهمیت آنها در دکوراسیون داخلی به طور کامل آشنا شوید.

شیشه رنگی و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی

شیشه رنگی در کشور ما از زمان‌های خیلی دور در دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می شد. حال می‌توان نقش‌های بسیار زیادی از آن را در ساختمان‌های مختلف اداری و تجاری و همچنین منازل مشاهده کرد. اکثر خانه های شخصی مدرن از شیشه رنگی برای طرح دهی و زیباسازی دکوراسیون داخلیشان استفاده می‌کنند. با اینکه همه شما با شیشه رنگی آشنایی دارید، برای تعریف این نوع شیشه باید بگوییم که شیشه رنگی همان شیشه معمولی ولی با رنگ‌های گرم و سرد متفاوت است که به دلیل داشتن رفلکس نور بالا و بازتاب تصاویر می‌تواند نقش بسیار موثری در زیباتر جلوه دادن اجسام و لوازم مختلف داشته باشد. در زمان‌های قدیم از شیشه رنگی برای معماری و دکور خارجی ساختمان‌ها که اغلب پنجره یا درب های خانه ها بودند استفاده می‌کردند. شیشه رنگی سنتی معمولا در ابعاد بسیار کوچکی برای استفاده در دکوراسیون خارجی بکار برده می شد.

ytpm_r3.jpg

شیشه رنگی

در حال حاضر از شیشه های رنگی با ابعاد بزرگ‌تر و در نوع براق‌تر استفاده می‌شود. این نوع استفاده فقط برای نمای داخلی نبوده و می‌توان در سرتاسر خانه ها و ساختمان های تجاری کاربرد آنها را مشاهده کرد. شیشه رنگی با توجه به نحوه ساخت و ویژگی‌های آن به چند دسته تقسیم می‌شود که از جمله آنها می‌توان به شیشه لاکوبل، شیشه مات، متالیک، شیشه لمینیت رنگی، شیشه فوتولمینیت و... اشاره کرد که چند نوع اول کاربرد بیشتری نسبت به بقیه دارند.

شیشه لاکوبل و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی

شیشه لاکوبل یکی از انواع محبوب شیشه رنگی است که به آن شیشه رنگی براق نیز گفته می‌شود. این نوع شیشه کنتراست بیشتری نسبت به شیشه های دیگر رنگی دارد و همچنین دارای شارپنس بالاتری است. شیشه لاکوبل در ضخامت های متفاوتی طراحی و تولید می‌شود. میزان مقاومت آنها با افزایش ضخامت بیشتر می‌شود. بعلاوه این شیشه‌ها به خاطر داشتن تنوع رنگی بسیار زیاد محبوبیت بیشتری در میان مصرف کنندگان دارند. از این نوع شیشه رنگی می توان در قسمت‌های مختلف دکوراسیون از جمله دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کرد. همین امر میزان محبوبیت آن را بیشتر کرده است. ذکر این نکته لازم است که شیشه‌های لاکوبل در زمینه‌های بسیار زیادی قابلیت استفاده دارند. از جمله این زمینه ها می‌توان به دیوار های پارکینگ، آشپزخانه، درب های کابینت، شیشه میز نهار خوری، پارتیشن اداری و.... اشاره کرد.

 

 

شیشه لاکوبل

پارتیشن شیشه‌ای و موارد استفاده

پارتیشن شیشه‌ای یک ایده جدید و مدرن برای استفاده در سایر ساختمان های شخصی و تجاری است که زیبایی خاصی را به نمای داخلی ساختمان ها می بخشد. با توجه به نوع استفاده و طراحی این نوع پارتیشن ها، می‌توان خلاقیت بسیار زیادی را در ساخت آنها اعمال کرد که همین امر میزان محبوبیت آنها را چندین برابر کرده است. ساخت پارتیشن شیشه‌ای در تمام قسمت‌های داخلی امکان‌پذیر است. این می‌تواند یکی از ویژگی‌های مثبت و موثر برای این پارتیشن ها باشد. پارتیشن شیشه‌ای به طور کلی به جدا کردن قسمتی از منزل با استفاده از دیوار های شیشه‌ای است که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی منازل دارد. این نوع پارتیشن ها برای کاربرد های فراوانی قابلیت استفاده دارد. برای مثال با استفاده از آنها می توان یک گلخانه زیبا و قابل مشاهده در قسمت مرکزی خانه ایجاد کرد.

از جمله محبوب‌ترین و بروز‌ترین استفاده ها از شیشه در طراحی و ساخت خانه ها می‌توان به پارتیشن شیشه‌ای اشاره کرد. این نوع پارتیشن را می‌توان با استفاده از انواع شیشه طراحی کرده و ساخت. همچنین استفاده از این پارتیشن ها در طراحی ساختمان های اداری می‌تواند زیبایی و نمای خاصی در این نوع ساختمان‌ها بوجود آورد. از جمله کاربرد‌های پارتیشن شیشه‌ای در اداره ها می توان به ساخت اتاق کنفرانس اشاره کرد.

 

پارتیشن شیشه‌ای

کتاب فرمول

معرفی کتاب فرمول

 آلبرت لزلو بارابسی، محقق پیشرو و دانشمند، در این اثر خود از راهکارهای علمی رسیدن به موفقیت پرده برمی‌دارد.

بسیار پیش می‌آید که به پایان رساندن یک کار بزرگ و یا دستیابی به چیزی، به موفقیت ختم نشود؛ کاری که به ما محول شده بود را به پایان رساندیم اما ترفیع نگرفتیم، سخت کار کردیم اما توجهی که لایقش بودیم را دریافت نکردیم و یا ایده‌ای به ذهنمان رسید و با دیگران درمیان گذاشتیم اما هیچ جا از ما نامی آورده نشد. همیشه در گوشمان خوانده‌اند که استعداد و سخت‌کوشی کلید پیشی گرفتن از دیگران است؛ در دنیایی که امروزدر آن زندگی می‌کنیم اما این دو اصل معمولاً ما را به هدف دلخواهمان نمی‌رسانند.

لزلو بارابسی، یکی از متخصصان پیشرو، دانشمند شبکه و نویسنده‌ای است که متوجه این فاصله میان سخت‌کوشی و موفقیت شده است و در کتاب فرمول برای مخاطب آشکار می‌کند که موفقیت درواقع چیست؛ موفقیت مجموعه‌ای است از اتفاقاتی است که بر اساس افکار اطرافیان و حس تحسین آن‌ها نسبت به شما شکل می‌گیرند.

کیست که خواهان موفقیت نباشد؟! آن‌هم زمانی که در یک فرمول ساده و آماده جلوی‌مان است؟! بارابسی فیزیکدانی است که به دانش شبکه روی آورده و تصمیم گرفته تا موفقیت را موردمطالعه و موشکافی قرار دهد؛ او هزاران استاد، خلبان، قهرمان ورزشی و موسیقی‌دان موفق را بررسی کرده تا بیاید که آن‌ها چگونه و چه زمان به موفقیت رسیده‌اند. این بررسی‌ها به ? قانون موفقیت انجامید:‌

  1. عملکرد به موفقیت می‌انجامد؛ اما زمانی که نشود عملکرد را سنجید، این شبکه‌ها هستند که شما را به موفقیت می‌رسانند. دیگر اهمیتی ندارد که شما چه میدانید، اینکه چه کسی را می‌شناسید، یا بهتر بگویم، چه کسی شما را می‌شناسد مهم است. این شمایید که کار بزرگی می‌کنید اما مفید خواهد بود اگر افرادی که پیش از شما کار بزرگی انجام داده‌اند و به آن مشهورند، شما را بشناسند و بدانند شما تا چه اندازه عالی هستید.
  2.  عملکرد حد و اندازه‌ای دارد اما موفقیت بی‌حدومرز است. سرعت شما در دویدن محدودیتی دارد؛ میزان کیفیت کالای شما سرحدی دارد؛ اما پولی که می‌توانید به جیب بزنید و یا تعداد افرادی که می‌توانید بر آن‌ها تأثیرگذار باشید سقفی ندارد.
  3. موفقیت‌های پیشین ‍‍‍ضربدر شایستگی مساوی است با موفقیت‌های بعدی؛ موفقیت‌ها و کامیابی‌های گذشته در رسیدن به موفقیت‌های بیشتر مفید خواهند بود، به‌خصوص اگر کسی شما را به آن‌ها بشناسد. در حقیقت کامیابی‌های گذشته به شما کمک خواهند کرد که واقعاً عالی باشید؛ پس اگر کسی شما را نمی‌شناسد، خود را افرادی وصل کنید که شهرتی دارند. مردم به حرف کسانی که می‌شناسند توجه می‌کنند، حتی اگر این کار چندان عقلانی نباشد.
  4. موفقیت جمعی نیازمند تنوع و تعادل تمام اعضای گروه است و بااین‌حال در آخر تمام اعتبار و امتیاز گروه به یک نفر تعلق می‌گیرد؛ این پدیده را در ورزش بیشتر شاهد هستیم. در مدرسه دقیقاً برعکس این موضوع اتفاق می‌افتد؛ آنجا یک نفر تمام ‌کار را انجام می‌دهد و موفقیت نصیب تمام افراد گروه می‌شود.
  5. موفقیت در هر زمان با ثابت‌قدمی حاصل می‌شود. هیچ‌گاه دیر نیست. شما درست نمی‌دانید کدام تلاشتان به آن هدف دلخواه خواهد انجامید پس ناامید نشوید و دست از تلاش و سماجت برندارد. حالا حالاها زمان‌دارید.

فرمول رسیدن به موفقیت همین است! عالی باشید، کار بزرگی انجام دهید، با افرادی که با شما متفاوت‌اند یا از شما بهترند در ارتباط باشید، به تلاشتان ادامه دهید و تسلیم نشوید. این هم راهی علمی.

در کتاب فرمول، بارابسی تأکید می‌کند که جایگاه و احترام اجتماعی بایستی با ترکیب عمل و به رسمیت شناخته شدن همراه شود؛ این مسئله در دستیابی به موفقیت ضروری است. بارابسی کلان‌داده‌ها و موارد موردمطالعه و شواهد تاریخی را اهرمی قرار داده تا به‌وسیله‌ی آن قوانین نانوشته‌ی موفقیت را برملا کند و به این پرسش بپردازد که چه کسی به‌راستی از دیگران پیشی می‌گیرد و چرا؛ وی هم‌چنین به معرفی ?? قانون حاکم بر موفقیت می‌پردازد و به مخاطب خود می‌آموزد که چگونه به سود خود از آن‌ها استفاده کند را در دنیای امروزی می‌آموزد.

کتاب فرمول با ترجمه‌ی حامد رحمانیان و از  نشر نوین منتشر شده است.

مشاهده و خرید کتاب : https://www.cavack.com/Item/35327

چرا تبلیغات ؟! نوآوری و خلاقیت ها در تبلیغات

 

چرا تبلیغات ؟! نوآوری و خلاقیت ها در تبلیغات

     در دنیای امروز که تبلیغات به بزرگترین رکن فروش و بازاریابی محصولات و خدمات تبدیل شده است، همواره اصحاب رسانه و مجریان امور تبلیغاتی درصدد پیدا کردن روش های نوین برای تبلیغات هستند و دست به نوآوری و خلاقیت های بعضا قابل توجهی هم می زنند. از این نوآوری و خلاقیت ها می توان به :

  • شیوه ها و متدهای طراحی گرافیکی
  •  نوع چاپ اوراق تبلیغاتی
  •  به کار گیری مهندسی های جدید در ساخت سازه های نمایشگاهی و ... اشاره کرد.

چرا چاپ مستقیم و چرا فلت بد ؟!

     از ابتدایی ترین روز های ورود صنعت چاپ در عرصه تبلیغات همیشه کار بر این منوال پیش رفته بود که اوراق تبلیغاتی روی یک سری متریال های خاص ( مانند : تراکت ، پوستر ، بروشور ، چاپ بنر ، وینیل و ... ) چاپ شده و در محل های مناسب نصب و چسبانده و یا در سطح شهر پخش می شدند ؛ این چسباندن و یا پخش کردن اوراق تبلیغاتی مزیت ها و معایبی داشتند که مجریان تبلیغاتی به اجبار و در فشار شرایط موجود یکی از این دو روش را انتخاب می کردند .

چاپ مستقیم یووی ( فلت بد ) روی چه اجسامی ؟

     شاید در ابتدا باور این موضوع برای مردم و حتی مجریان تبلیغاتی سخت بود که تکنولوژی چاپ مستقیم این امکان را فراهم کرده باشد تا تقریبا روی تمام اجسام سخت نظیر شیشه ، سنگ ، کاشی ، چوب ، سرامیک ، گالوانیزه ، استیل ، MDF ، پلی کربنات ، پلاستیک ، فوم ، تخته ، پلکسی گلاس ، طلق و ... بتوان چاپ انجام داد ولی به مرور  دستگاه های فلت بد خود را به اثبات رساندند و توانستند جایگاه محکمی برای خود پیدا کنند .

 

مشاوره ، سفارش آنلاین چاپ و استعلام قیمت با مشاوران ما

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در  زمینه های مختلف چاپ از مقالات دیگر  و ویدئو های سایت بازدید کنید و برای دریافت مشاوره  با ما در تماس باشید.      ( شماره های تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

برای مشاهده سایت و سفارش آنلاین روی لینک های زیر کلیک کنید :

 

 

 

 

 

آموزش مرحله به مرحله تولید کیف ساده بدون دوخت و چسبوندن

آموزش مرحله به مرحله تولید کیف ساده بدون دوخت و چسبوندن

3ngc_k1.jpg

این کیفو می تونین با پلاستیک ضخیم یا فوتر و یا چرم بسازین

روسریای قدیمی هم برای ساخت این کیف به کار میان!

حتما بخوانید :

( تولیدی کیف? )

sl41_k2.jpg

یه دایره به قطر دلخواه (که در اینجا 100 سانت است) از فوتر یا چرم و یا پلاستیک ضخیم ببرین

حتما بخوانید :

( تولیدی کیف زنانه  )

 

a3fd_k3.jpg

10 سانت از لبه دایره برین تو و با دستگاه پانچ یا هویه 10 سوراخ بزنین

روسری رو از سوراخا رد کنین

حتما بخوانید :

( تولیدی کیف در تهران  )

 

5yva_k4.jpg

روسری رو بکشین تا لبه کیف جمع بشه و یه پاپیون جلوی کیف بزنین

از دسته کیفای قدیمی که کنار گذاشتینشون برای این کیف استفاده کنین

حتما بخوانید :

( تولیدی کیف تهران  )

deo9_k5.jpg

اگه کیفای قدیمیو انداختین دور و دسته هاشو نگه نداشتین

مجبورین برای کیفتون از جنس خودش دسته درست کنین

با دیگر مطالب تولیدی کیف همراه باشید